Komar13
Administrator
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 19:31, 04 Sty 2007 Temat postu: Man TGA D20 |
|
|
Witam!!!
Silnik
Do pojazdów TGA dostępne są w tej chwili silniki z czterech rodzin silników. Lekki transport dystrybucyjny to domena ekonomicznego silnika Common Rail o pojemności 6,9 l serii D 0836.
Pojazdy do ciężkiego transportu dystrybucyjnego oraz transportu dalekobieżnego wyposażane są głównie w silniki serii D 2866 CR o pojemności 12 l.
Do transportu dalekobieżnego w najcięższych warunkach topograficznych oraz przy wysokich obciążeniach opracowane zostały silniki 12,8 l serii D 2876 o mocach od 480 do 530 KM. Także te agregaty posiadają najnowocześniejszy system wtrysku Common Rail. Wyłącznie do najcięższych transportów stosowany jest silnik V10 o mocy 660 KM serii D 2840.
Kabina
Niezależnie od tego, jakie postawisz wymagania wobec kabiny kierowcy, TGA je spełni. Można wybierać spośród pięciu rodzajów kabin, perfekcyjnie dostosowanych do najróżniejszych zastosowań w transporcie dalekobieżnym, na krótkie dystanse oraz w transporcie dystrybucyjnym. Spektrum rozciąga się od kabiny XXL, tj. największej w Europie po kompaktową kabinę M.
Wnętrze
Charakterystycznymi cechami wnętrza są niezwykle funkcjonalnie i ergonomicznie zaprojektowane miejsce pracy kierowcy, jak również przejrzyste i praktyczne przełączniki i schowki. Współgranie stylistyki wnętrza, wysokiej jakości materiałów oraz atrakcyjnych elementów wyposażenia przyczynia się znacząco do tego, że pojazd doskonale nadaje się do codziennego użytkowania.
Ja od siebie dodam że jest to jeden z moich ulubionych trucków poprzez ogromną przestrzeń życiową kierowcy oraz niezawodność na trasie
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|