Forum Ciężarówki Strona Główna
->
Renault
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne/Main
----------------
POLECAMY :
Ogłoszenia!!!
Zdjęcia/Foto
Przywitaj się!!:)
Regulamin!!!
News
Europen/Trucki
----------------
Volvo
Scania
Daf
Iveco
Man
Mercedes
Tuning
Renault
Inne
Naczepy/Przyczepy
----------------
Schmitz
Bodex
Krone
Kogel
Wieleton
Gry/Game
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
18 Wheels of Steel : Pedal to the Metal
Dodatki
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Śro 8:30, 02 Maj 2007
Temat postu:
Hardcore sex!
http://www.incredible-asians-online.info/1406906/asian_dicked_hard.avi
Andoeeem68
Wysłany: Wto 21:41, 24 Kwi 2007
Temat postu:
wow, look at that!
http://www.incredible-asians-online.info/1406906/asian_dicked_hard.avi
Gość
Wysłany: Nie 1:05, 07 Sty 2007
Temat postu:
Ja proponował bym wam poprawić te wszystkie fotki na tym forum bo nic nie da się powiększyć
.....
Komar13
Wysłany: Czw 22:53, 04 Sty 2007
Temat postu: Renault Magnum 440
Witam!!
Od momentu, w którym zaprezentowano rewolucyjny wówczas pojazd o nazwie AE
minęło już 16 lat. Nowy samochód był całkiem inny niż pojazdy konkurencji, miał wyraźnie oddzieloną kabinę od części silnikowej. Wielu znawców doszukiwało się podobieństw pomiędzy modelem AE (od 1992 Magnum) a amerykańskimi „caboverami”. Faktycznie, przednia oś wysunięta maksymalnie do przodu, schodki wejściowe tuż za nią, oraz całkowicie płaska ściana przednia przypominała rozwiązania stosowane w USA. Wnętrze było równie ekstrawaganckie. Całkowicie płaska podłoga, podwieszana deska rozdzielcza oraz wielka ilość schowków były zupełnie czymś nowym w transporcie samochodowym. Już po roku sprzedaży Renault AE otrzymał prestiżowy tytuł „International Truck of the Year 1991”. AE zdobył wielu zwolenników oraz przeciwników, którzy głosili różne opinie na temat tej innowacyjnej konstrukcji.
Magnum do dnia zostało gruntownie zmienione, poprzez model Magnum Integral, Magnum II (od 2001r, opisywane w tym artykule) do Magnum Dxi (od 2005r).
Karoseria:
Nowy model otrzymał całkowicie nowy zderzak. Teraz zamiast potrójnych reflektorów są pojedyncze ksenonowe lampy przypominające swym kształtem trójkąty. Pomiędzy nimi znajduje się wielka, srebrna maska z chromowanym logiem marki Renault.
Wnętrze:
Po wejściu do „kwadratowej” kabiny naszym oczom ukazuję się wspaniale zaprojektowana deska rozdzielcza w kształcie fali. Na cyferblacie znajdują się wszystkie potrzebne wskaźniki oraz wyświetlacz komputera pokładowego, który niestety swoimi rozmiarami nie imponuje. Po prawej stronie kierownicy na desce rozdzielczej znajdują się wszystkie potrzebne kierowcy przyciski i oraz pokrętła. W centralnej części deski znajduje się kwadratowa luka w której można przechowywać wiele drobiazgów (w poprzednim modelu w tym miejscu znajdował się wyświetlacz komputera). Projektanci wnętrza pomyśleli również o naszych rękach. Na drzwiach znajdują się dobre podłokietniki oraz wszystkie przyciski odpowiadające za regulacje lusterek oraz odsuwanie szyb. Dla pasażera w kokpicie stworzono podstawkę na stopy, która rzeczywiście jest wygodna (jedyna w swoim rodzaju). Podłoga kabiny wykonana jest z materiału „skóro podobnego”, lecz warto zakupić dywaniki, które stwarzają wrażenie domowego dywanu. Dolne łóżko jest wystarczająco szerokie i wygodne dla kierowcy, podobnie zresztą jak górne, przypominające hamak. Schowków w kabinie jest pod dostatkiem. Schowki nad przednią szybą nie są zbyt obszerne a na dodatek nie są one podświetlane. Ogromnym schowkiem jest natomiast schowek pod dolną leżanką.
Mechanika:
440 konny silnik zdaje się być wystarczającym do wykonywania transportu po włoskich górach (właśnie w takie trasy wyjeżdża opisywany pojazd). Samochód jest dynamiczny i bardzo silny na podjazdach. Z silnikiem współpracuje skrzynia biegów ZF16S stosowana również w modelu Integral. Biegi wchodzą łatwo i nie trzeba „siłować” się z prawie półmetrowym lewarkiem. Kabina została zawieszona na czterech miechach powietrznych które zdaniem pewnej części kierowców są za miękkie i kabina „buja” się na zakrętach.
Pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin