Forum Ciężarówki Strona Główna
->
Iveco
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne/Main
----------------
POLECAMY :
Ogłoszenia!!!
Zdjęcia/Foto
Przywitaj się!!:)
Regulamin!!!
News
Europen/Trucki
----------------
Volvo
Scania
Daf
Iveco
Man
Mercedes
Tuning
Renault
Inne
Naczepy/Przyczepy
----------------
Schmitz
Bodex
Krone
Kogel
Wieleton
Gry/Game
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
18 Wheels of Steel : Pedal to the Metal
Dodatki
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Komar13
Wysłany: Czw 23:12, 04 Sty 2007
Temat postu: Iveco EuroStar :]
Witam!!
Ciągnik ten, przez wielu nazywanych Fiatem, mimo tego, że lata światłości ma już daleko za sobą jest dalej jednym z najchętniej kupowanych przez przewoźników.
Głównym atutem wpływającym na popularność ‘europejskich gwiazd’ jest ich niska cena, ekonomiczność i zużycie paliwa które dzięki silnikom Cursor10 nie odbiega od tego które prezentują auta czołowych europejski producentów.
Wygląd:
Przy opisie wyglądu należy pamiętać, że ciągnik został wprowadzony do produkcji w roku 1994 czyli już ponad 11 lat temu. Kabina jest prosta, nie grzeszy jakimś specjalnie awangardowym ‘designem’. Nie znaczy to jednak, że jest taka straszna, wręcz przeciwnie, mimo wieku nadal wygląda nowocześnie. Przednia szyba i górna cześć kabiny są mocno pochylone co zmniejsza opory, a co za tym idzie, spalanie paliwa. Szoferka występuje w czterech wersjach, najwyższa ma 2300 mm wysokości.
We wnętrzu na pierwszy rzut oka rzuca się cena auta. O ile do zastosowanych materiałów tapicerskich nie można mieć żadnych zastrzeżeń,
to ogrom ‘tandetnych’ i ‘strzelających’ plastików oszpeca. Rozmieszczenie wskaźników, przycisków jest dobre. Deska rozdzielcza jest duża i przejrzysta, kontrolki są umieszczone na górze, tak aby kierowca zawsze miał je przed oczami. Boczna konsola jest umieszczona w taki sposób, aby kierowca miał do niej łatwy dostęp. Jest ustawiona przodem do niego. Na pochwałę zasługuje również wielkość przycisków, w które na wyboistych (polskich) drogach nie jest trudno trafić. W kabinie znajduje się dosyć dużo poręcznych schowków.
Silniki:
Iveco przez lata, dbając o klientów, wprowadzało coraz to nowsze rozwiązania techniczne, na szczególną uwagę zasługuje ostatni silnik cursor10 spełniający wszelkie normy czystości spalin Euro3. Silnik ten jest jednostką napędową o pojemności 10,3 litra i maksymalną mocą 430 KM. Architekturą bardzo przypomina wcześniejszą jednostkę – curosor8 . Jest turbodoładowany przez turbinę o zmiennej geometrii (VGT), wyposażoną w chłodnicę powietrza doładowywanego. Wyposażony został również w dekompresyjny hamulec silnikowy który na górskich trasach pozwala odciążyć hamulce zasadnicze. Auta z silnikami cursor10 posiadają system EBS który równomiernie rozkłada siłę hamowania na wszystkie koła i zapobiega poślizgom.
Pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin