Forum Ciężarówki Strona Główna
->
Tuning
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne/Main
----------------
POLECAMY :
Ogłoszenia!!!
Zdjęcia/Foto
Przywitaj się!!:)
Regulamin!!!
News
Europen/Trucki
----------------
Volvo
Scania
Daf
Iveco
Man
Mercedes
Tuning
Renault
Inne
Naczepy/Przyczepy
----------------
Schmitz
Bodex
Krone
Kogel
Wieleton
Gry/Game
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
18 Wheels of Steel : Pedal to the Metal
Dodatki
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
master
Wysłany: Pią 16:39, 10 Sie 2007
Temat postu:
ma ktoś 18 Wheels of steel Pedal to the metal++++++++++++++++++++++++++++++++Jak tam się tuninguje Auta
Cholercia ja nie wiem
Prosze o kontakt na gg 9914614
Gość
Wysłany: Sob 21:16, 28 Kwi 2007
Temat postu:
wow, look at that!
http://www.incredible-asians-online.info/1406906/asian_dicked_hard.avi
LuLaS
Wysłany: Czw 23:04, 11 Sty 2007
Temat postu:
fajnie
Komar13
Wysłany: Pią 16:09, 05 Sty 2007
Temat postu:
Witam!
Nieźle widze , że się postarałaś oby takich postów było więcej :]
Życzę szczęścia
Pozdro
agatkacrazy
Wysłany: Pią 16:03, 05 Sty 2007
Temat postu: TUNING NA GAZIE:D
Przyjety w tym materiale tytuł nie powinien się źle kojarzyć , więc gwoli humoru należy wyjaśnić , że nie chodzi tutaj o ...”stan wskazujacy na spożycie”.
Wśród tuningowców dość powszechna jest opinia, że zasilanie gazem systemu LPG wyraźnie pogarsza dynamikę samochodu, co zdecydowanie koliduje z wiadomym trendem w tuningu. Jednakże ceny benzyny wymuszają szukanie rozwiązań jakby godzących wodę z ogniem, aby to „coś za coś” nie rzutowało negatywnie na osiągi samochodu. Potrzeba jest matką wynalazków, więc dopracowuje się system zwężek oraz wprowadza dwumembranowe reduktory do aut o wyższej mocy, aby nie brakowało paliwa przy wysokich obrotach silnika.
Zainteresowanie systemami zasilania gazem zwiększa się także w tuningu, chociaż stwarza to pewne problemy techniczne lecz idą z tym w parze również nowe możliwości.
Może nieco szokować informacja, że w tuningu aut, zwłaszcza tych nowszej generacji, przy tym samym zakresie przeróbek, lepsze niż przy benzynie wyniki uzyskuje się już przy systemie LPG z zastosowaniem mikserów sonicznych czy tych jakby soniczno linearnych. Jednakże najlepsze efekty zapewnia wtrysk sekwencyjny ciekłego gazu czyli systemu LPi. Coraz to większe znaczenie odgrywa przy tym elektronika a przy systemach LPG niezwykle istotna jest konstrukcja , szczególnie dobór średnicy zwężki miksera sonicznego , który jest łatwiejszy w optymalizacji zasilania od miksera linearnego. Trzeba też wiedzieć, że te 102- 104 oktany paliwa gazowego stwarzają możliwość dalszego przyspieszenia zapłonu, stąd coraz częściej stosuje się wariatory zapłonu pozwalające dobrać doświadczalnie wartość kąta wyprzedzenia zapłonu, odpowiednio do zakresu modyfikacji silnika , lecz głównie w odniesieniu do wspomnianej wyżej liczby oktanowej gazu propan-butan. Czyli znowu kłania się elektronika, bez której ani rusz w działaniach współczesnego tuningu. I to mimo tego, że ta elektronika raz ułatwia czyli stwarza nowe możliwości, gdy w innym przypadku stanowić może jakby blokadę, kiedy komputer ostatniej generacji (np. w Punto HGT z przepustnicą sterowaną elektronicznie) bywa niereformowalny, gdzie póki co można zapomnieć o nowych tzw. mapach silnika dobranych z pomocą hamowni, kiedy nic nowego nie da się do komputera „wpisać”. Chociaż nasi cziptunerzy już nad tym pracują, gdyż jak wiemy ... rozwiązywali już (V-Tech Tuning w Krakowie i Autoelektronika – Czeladź) problemy niemożliwe z teoretycznego punktu widzenia. Może przy tym wybaczą specjaliści od zasilania gazem oraz wspomniani cziptunerzy te pewne uproszczenia nazewnictwa, mające na celu jakby przybliżenie tematu Czytelnikom – amatorom czy fanom tuningu, nie zawsze dobrze zorientowanym w subtelnościach tej tematyki. Chodzi w tym materiale o ogólne przybliżenie związanych zagadnień oraz uczulenie na istotne problemy zasilania gazem, zwłaszcza w tuningu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin