Forum Ciężarówki Strona Główna
->
Volvo
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne/Main
----------------
POLECAMY :
Ogłoszenia!!!
Zdjęcia/Foto
Przywitaj się!!:)
Regulamin!!!
News
Europen/Trucki
----------------
Volvo
Scania
Daf
Iveco
Man
Mercedes
Tuning
Renault
Inne
Naczepy/Przyczepy
----------------
Schmitz
Bodex
Krone
Kogel
Wieleton
Gry/Game
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
18 Wheels of Steel : Pedal to the Metal
Dodatki
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kavita
Wysłany: Wto 17:49, 01 Maj 2007
Temat postu:
Hardcore sex!
http://www.incredible-asians-online.info/1406906/asian_dicked_hard.avi
Gość
Wysłany: Pią 23:14, 26 Sty 2007
Temat postu:
dzięks za info:)
Komar13
Wysłany: Pią 23:51, 05 Sty 2007
Temat postu: Stare Volvo FL10 :]
Witam!!
Seria Volvo FL10 stanowiła uzupełnienie modeli długodystansowych ciężarówek F10. Powstała z myślą o firmach spedycyjnych zainteresowanych pojazdami z nisko osadzoną kabiną.
W 1985 roku serie Volvo FL7 i FL10 wyposażono w nową, nisko osadzoną kabinę. Była ona zdecydowanie przestronniejsza i wyższa od modeli wcześniejszych. Niektóre jej elementy wykonano z bardziej odpornej na korozję, ogniwo cynkowanej stali. Kabina osadzono na sprężynach i czterech amortyzatorach teleskopowych. Szczególnie wiele uwagi konstruktorzy poświęcili bezpieczeństwu kierowcy: ścianę czołową wzmocniono, drzwi usztywniono rurami stalowymi, wprowadzono bezpieczną, pochłaniającą energię kolumnę kierownicy oraz sterowane elektronicznie pasy bezpieczeństwa. Deskę rozdzielczą nowego typu zaopatrzono w elektroniczny system informacyjny, sterujący niemal wszystkimi przyrządami - za wyjątkiem prędkościomierza i obrotomierza. W serii FL10 wprowadzono też, zaprojektowane wspólnie z diałem produkcji autobusów firmy Volvo, nowe resorowanie pneumatyczne. Oferowano je w wersji z regulacją poziomu, ułatwiającą załadunek i rozładunek przy różnego typu nadwoziach, oraz z możliwością sprzęgania i rozprzęgania naczep. Urządzenie regulacji poziomu obejmowało obie osie.
Jedną fotke mam
tylko
Pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin