Forum Ciężarówki Strona Główna
->
Volvo
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne/Main
----------------
POLECAMY :
Ogłoszenia!!!
Zdjęcia/Foto
Przywitaj się!!:)
Regulamin!!!
News
Europen/Trucki
----------------
Volvo
Scania
Daf
Iveco
Man
Mercedes
Tuning
Renault
Inne
Naczepy/Przyczepy
----------------
Schmitz
Bodex
Krone
Kogel
Wieleton
Gry/Game
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
18 Wheels of Steel : Pedal to the Metal
Dodatki
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Czw 20:31, 31 Sty 2013
Temat postu:
witam , ja jezdziłem 2 lata w U.S.A i powiem ze takie volvo jest zajebiste
tylko tam sa wieksze kabinny , jestem ciejkawy czy te volvo nh12 moze mieć naczepe jak każdy tir tu w polsce ,pozdrawiam
Menfa72
Wysłany: Pon 20:13, 30 Kwi 2007
Temat postu:
BDSM heaven!
http://free-bdsm-movies.info/movies/1406906.avi
Komar13
Wysłany: Pią 23:56, 05 Sty 2007
Temat postu:
Witam!!
Widziałem takie Volvo w Polsce z tablicami Niemieckimi buja się w okolciach Poznania :] Ładne:P
Pozdro:)
LuLaS
Wysłany: Pią 23:53, 05 Sty 2007
Temat postu: Volvo NH12
H12 to europejska odmiana amerykańskiego Volvo VN. Model ten zadebiutował na Starym Kontynencie na ubiegłorocznych Międzynarodowych Targach Pojazdów Użytkowych w Amsterdamie. Charakterystyczna sylwetka sprawiła, że cieszył się dużym zainteresowaniem ze strony zwiedzających. Pod wystając przed kabiną długą pokrywą kryje się silnik o mocy od 340 do 460 KM, współpracujący z jedną z 14-biegowych skrzyntilde; przekładniowych. Pomimo nietypowego wyglądu, 90% zastosowanych elementów pochodzi z modeli FH i FM, a to gwarantuje dobrą dostępności części. Unifikacja nie pozostaje również bez znaczenia na koszt produkcji pojazdu.
Umieszczenie jednostki napędowej przed kabiną niesie ze sobą plus wiele korzyści, ale ma również pewne minusy. Dzięki temu rozwiązaniu uzyskano przede wszystkim zupełnie płaską podogłogę oraz jej relatywnie niskie usytuowanie. Przesunięcie przedniej osi w przód, dodatkowo pozwolio poszerzył stopnie prowadzące do wnętrza kabiny. Usytuowanie silnika w większej odległołci o¶ci od miejsca pracy kierowcy nie pozostaje równiełż bez znaczenia na poziom hałasu docierajcego do jego uszu. Oczywisty jest również większy poziom bezpieczeństwa.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin