Forum Ciężarówki Strona Główna
->
Inne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne/Main
----------------
POLECAMY :
Ogłoszenia!!!
Zdjęcia/Foto
Przywitaj się!!:)
Regulamin!!!
News
Europen/Trucki
----------------
Volvo
Scania
Daf
Iveco
Man
Mercedes
Tuning
Renault
Inne
Naczepy/Przyczepy
----------------
Schmitz
Bodex
Krone
Kogel
Wieleton
Gry/Game
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
18 Wheels of Steel : Pedal to the Metal
Dodatki
----------------
18 Wheels of Steel : Across America
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Komar13
Wysłany: Sob 0:58, 06 Sty 2007
Temat postu:
Stare ale jare
Tak o tym Trucku mówią i się z tym zgadzam takie są na Straży Pożarnej:P I my się dziwimy że tyle ludzi ginie w Pożarze
Pozdro
LuLaS
Wysłany: Sob 0:48, 06 Sty 2007
Temat postu: Tatra 815 ;-]
Na bazie modelu T 815 o znakomitej charakterystyce terenowej firma Tatra produkowała transportery ciężkie, głównie wywrotki i ciężarówki specjalistyczne, z napędem na wszystkie koła. Jednym z modeli był ciągnik 6x6, sprzęgany z dwuosiową naczepą o nadwoziu dwuczęściowej wywrotki.
W modelu Tatra T 815 NTH napędzane były wszystkie 3 osie, istniała też możliwość odłączenia napędu osi przedniej, ten ciągnik o udźwigu całkowitym 45,6 tony, przy pełnym obciążeniu radził sobie niezawodnie nawet w trudniejszych warunkach terenowych. W wersji wywrotki oś przednią cofnięto, co gwarantowało lepsze rozłożenie masy. Ciągnik napędzał silnik V12 - z turbosprężarką i wtryskiem bezpośrednim - o pojemnoci 19 litrów, i mocy 245 KM przy 2 200 obr./min oraz maksymalnym momencie obrotowym 110 kgm przy 1 400 obr./min. W układzie napędowym wykorzystywano solidne sprzęgło hydrauliczne ze wspomaganiem pneumatycznym oraz 5-biegową skrzynią z zintegrowaną przekładnią dodatkową.
Korzystanie z koła zapasowego ułatwiał cylinder hydrauliczny: konstrukcja nośna koła wychylała się na zewnątrz.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin